Nytt lågvattenmärke: "When boys do things we love"

Den här jävla skiten sprids utan logik och förklaring ideligen av de bensköra, blodfattiga 90-talisterna. Få saker har fått mig att längta efter en zombieapokalyps som den där dyngan.

Efterbliven snuttepluttsmörja med tvålfagra fjortisar som i värsta fall är på väg att föröka sig, varvas med bilder på andefattiga, osnutna, tvålfagra jävla gråtrunkare som står och kisar mot solen som om de tänker på när deras uthorade mamma backade över kattjäveln. Bilderna pryds med olika passande texter, vilka tycks vara uttänkta av sniglande flickebarn vars äggstockar rusat ifrån deras hjärnor.

Visa mig en 90-talist som har mage att klaga på en 70-talist för något, vad som helst, så ska jag visa er en människa helt utan självinsikt.

Jag hoppas folk som sprider den här skiten får jobb på McDonalds och snubblar med trynet före i fritösen, alternativt rövas bort av nån otäck Österrikisk källargubbe.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0